Site İçinde Arama

28 Ağustos 2015 Cuma

Gta 5 Hız Göstergesi Modu

Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere gta 5 hız modu hız göstergesi kilometre yapmanın nasıl açıldığını gösterecegiz daha doğru bir deyim ile nasıl yapıldığını rehberlik edeceğiz  hız göstergesi küçük ama oyun için büyük bir adım nedense hiçbir gta serisinde hız göstergesi yapılmamıştır bu çok gariptir neden yapmıyorlar veya neden inat ediyorlar anlamış değilim sizce de haksız mıyız bakın mıyız dedim neden çünkü birçok kişi benim gibi düşünüyorum yani ben öyle düşünüyorum çok saçma değil mi sen olmuşsun 2015 yılında dünyanın en ilginç çekici oyunu ama bir hız ibren bile yok gerçekten geliştirilmesi lazım diye umuyorum.
yamanın çalışması için ScriptHookV yüklü olması zorunludur.
Gta 5 Hız Göstergesi Modu Aşağıdan İndirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder